Sorteig Cervesa Artesana Simanya i +!

Cada vegada som més fans al face!!! i  tinc una sorpresa per celebrar-ho! :)) he decidit fer un sorteig, una mica especial!! És un pack d’un mirallet, dues xapes i una Cervesa Artesana Simanya!
Per participar només heu de compartir un dibuix meu, i deixar  un comentari a la fan page! ♥♥♥ teniu temps fins divendres dia 5! :)

Cada vez somos más fans en el face!!! y tengo una sorpresa para celebrarlo!! :)) he decidido hacer un sorteo, un poco especial!! Es un de 1 espejito, 2 chapas, y una Cerveza Artesana Simanya! 

Para participar solo tenéis que compartir un dibujo mio y dejar un comentario en la fan page! ♥♥♥ tenéis tiempo hasta el viernes día 5! :)

Anuncis

5 thoughts on “Sorteig Cervesa Artesana Simanya i +!

  1. Hehe, ARTISTA!!!! Cada cop que veig aquesta cervesa en algun lloc vaig dient que conec a qui ha fet el dibuix i que han de provar la cervesa. Propaganda gratuïta!!!!!

  2. pel concurs dels 100… m’agrada la cervessa i m’agrada la il.lustració!!! apa!!! ara torno al facebook!!!

Deixa un comentari

