A punt els nous mirallets! A punto los nuevos espejitos!

Si Si!! i noves xapes també! com a molt tard la setmana que ve les tindré! però us deixo un dels nous models per si teniu curiositat…  :)

Si Si!! y nuevas chapas también! como muy tarde la semana que viene las tendré! pero u¡os dejo uno de los nuevos modelos por si tenéis curiosidad…  :)

Si voleu més informació deixeu un comentari al bloc, i entrareu en el sorteig d’aquest nou mirallet!! :))

Si queréis más información dejar un comentario en el bloc, y entrareis en el sorteo de este nuevo espejito!! :))

Anuncis

12 thoughts on “A punt els nous mirallets! A punto los nuevos espejitos!

  1. Mireia, són super originals!!
    Pel mercat medieval de vic vaig veure algunes coses molt interessants que no se si també ho podries fer. O potser no entra dins dels teus plans… No sé. Ens veiem!!

  2. M’encanta tot!!!!! Si em permeteixes dir-ho ets una artista!!!!
    M’agrada molt el bloc, així estarem al corrent de les actualitats de les teves creacions.
    Desitjo k tot sigui el començament d’una meravellosa carrera.
    Felicitats i x molts anys!!!!!

  3. Nena quin blog més genial, espero que et surtin moltes feines, jo tb estic intentant sortir al món amb algun projecte que altre, posar a prova la meva solvència i creativitat… Molts petons i que a dir de les teves creacions… són fantàstiques! m’encanta recorrer el flicker i mirarme-les! Muaks <3

Deixa un comentari

